Home > blogger, coretan > new look..

new look..

Salam.. apa khabar semua? lama rasenye tak nulis sejak penulisan CD..cmne rakan2? de rase nak tukarkan baby pakai CD?

Kali ini saya nak criter psal blog la.. Nampak tak blog lain sikit.. hehe.. sebenarnya tukar background jer.. pas2 terlintas dalam hati nak wt jadik 3 column la..nampak cantik sket..(ye ke??). Saya pun mcari le info dari internet ttg bagaimana nk wt 3 column nih..penat gak.. Hari pertama, wt2..xjadik.. dah penat nih.. Waktu pun dah habis.. so, hari pertama biar je la..

Masuk hari kedua.. berkat kesabaran & kesungguhan, ditambah pula dengan bantuan & sokongan suami, saya pun cuba sekali lagi. Info untuk menambah column nih saya dapat dari satu blog lain. Dengan penuh hati2 dan telitinye, saya pun cuba langkah demi langkah.. last2 dapat gak, tapi still rase kurang puas hati.. (manusia kan..mmg sukar utk berhati puas..). Saya pun tanpa kepakaran IT dan CSS (bukan CSI), cuba dan mencuba.. akhirnya ku berjaya jua.. Bile berjaya tu, rase puas hati dah..

So, inilah ‘new look’ blog saya nih.. selamat menyinggah (phase yg salah ni..), selamat mencari info, dan selamat ber’blogger’..

pengajaran & pembelajaran :
Berusahalah selagi kita terdaya dalam menghadapi masalah & apa jua yg dicita.
Jangan mudah berputus asa.
Lakukan sesuatu perkerjaan dengan teliti, terancang & jangan tergopoh-gapah..
Jangan geli plak dengan cicak tu..hihi..

p/s: untuk tempahan CD, boleh lagi ye.. lagi satu, sila lah lawat/klik pada banner yang de kt sebelah kiri atas tu ye.. info yang bagus…

Categories: blogger, coretan
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: