Home > blogger > suker ati jawab tag…

suker ati jawab tag…

Salam. hari ni tak bizi sangat.. jadi masa terluang tu masa lawati blog rakan-rakan… terbaca satu blog ni.. kenal dari ratu hati.. juga pernah beli CD (cloth diapers) dari tuan punya blog.. sue lunatots.. bangga bila baca blog suraya ni.. muda-muda dah boleh buka bisnes sendiri.. bagusnye.. bilakah turn diriku ini? suraya, baru bukak kedai sendiri di cheras. anda boleh baca kat blog puan suraya ye.. (berangan-angan gak nak jadik cmni.. tapi entah bila kan terlaksana..)

Kat en3 suraya tu..de tag kpda sesape yang bace… senang jer tag die.. (tu yg nak buat tu..).. apakah wallpaper anda & kenapa anda memilih wallpaper itu… jeng jeng jeng.. inilah wallpaper ku buat masa ini…

ini gambar anakku yang kecil itu.. nape ye daku suker & jadikan ia wallpaper?

Sebenarnya daku memang suker tukar2 wallpaper.. tapi pilih dulu la.. wat masa ni suker gambar ni, sebab ia mengingatkanku akan anakku itu.. cak, comeynye die.. hikhihkihk….so, sesaper yang bace entry ini dan berminat nak jawab tag ini silakan..

  1. apakah wallpaper anda .. sila upload
  2. nape pilih wallpaper nih?.. sila la jawab ye..
Okeh, sampai sini dulu.. encik suami dok tanya, tulis apa cepat sgt menaip tu.. hihiii….

Categories: blogger
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: